מתנע:

אם המקרר אינו מקרר מספיק, מתנע ההפעלה עלול להיות לא תקין. מתנע  ההתחלה הוא מכשיר קטן המותקן בצד המדחס. הוא מספק כוח להפעלה ראשונית של המדחס כדי לעזור להפעיל את המדחס. אם המתנע פגום המדחס עלול לפעול לסירוגין או בכלל לא והמקרר לא יתקרר בכלל. יש להחליף את המתנע במקרים והוא פגום..

תרמוסטט בקרת טמפרטורה:

אם המקרר לא מקרר מספיק, התרמוסטט לבקרת הטמפרטורה עלול להיות לא תקין. התרמוסטט מאפשר הזרמת חשמל למדחס, מאוורר המאייד ומאוורר הקבל. אם מאווררי מערכת הקירור והמדחס פועלים, אך המקרר או המקפיא אינם מקררים מספיק בדוק אם יש בעיה במערכת זרימת האוויר או הפשרה.

מדחס במקרר:

אם המקרר לא מקרר מספיק, המדחס עשוי לא להתחיל לעבוד. קבל המדחס  משמש כסוללה כדי לתת למדחס דחיפה קטנה במהלך ההפעלה (כמו סטרטר ברכב). אם הקבל ההתחלה נשרף ייתכן שהמדחס לא יוכל להדלק  ולפעול. בדקו קודם כל את הקבל באמצעות מד קיבול, אם הוא פגום, החליפו אותו.

חיישן המקרר:

אם המקרר אינו מקרר מספיק, החיישן עלול להיות פגום. חיישן הוא חיישן העוקב אחר טמפרטורת האוויר. הוא לכרטיס במקרר. אם החיישן לא תקין  המקרר לא יקרר או עלול להתקרר על המידה.

כרטיס המקרר:

אם המקרר אינו מקרר מספיקכרטיס המקרר  עלול להיות לא תקין . כרטיס המקרר מספק את המתח למנועי המאוורר ולמדחס. בדוק את כל שאר המרכיבים כדי לוודא שזו הסיבה לבעיה

שירות לקוחותAuthor posts

Avatar for שירות לקוחות

לרכישת חלפים וקבלת שירותי טכנאים חייגו 0772201163

השבת הודעה