כרטיס המקרר.

כרטיס המקרר קובע באיזו תדירות להפעיל את זמני ההפשרה. אם הכרטיס במקרר לא תקין, המקרר לא יעבור למצב  ההפשרה. לפני החלפת הכרטיס, בדוק תחילה חיישן ההפשרה ואת התרמוסטט. אם חיישן ההפשרה ותרמוסטט ההפשרה פועלים כהלכה, סביר להניח הכרטיס במקרר לא תקין.

סיבה 2

טיימר הפשרה :

טיימר ההפשרה מפעיל את גוף החימום במקרר מספר פעמים במהלך היום כדי להמיס את הקרח שעלול להצטבר על סלילי המאייד. אם טיימר ההפשרה לא תקין, ייתכן שהוא יעבור למצב ההפשרה, או שהוא לא ישלח חשמל לגוף החימום במהלך מחזור ההפשרה. כדי לקבוע אם טיימר ההפשרה פגום, הקדם לאט את החוגה למצב  הפשרה. המדחס אמור להתנתק  והגוף חימום במקרר צריך להידלק. אם הטיימר לא מעביר  חשמל לרכיבי ההפשרה או מתקדם ממחזור ההפשרה תוך 30 דקות, זה מצביע על כך שהטיימר ההפשרה  אינו תקין. אם טיימר ההפשרה אינו מתקדם, החלף אותו.

סיבה 3

חיישן הפשרה:

חיישן ההפשרה נדלק מספר פעמים במהלך היום כדי להמיס את הקרח שעלול להצטבר על סלילי המאייד. אם החיישן במקרר לא תקין, מערכת ההפשרה לא תפעל, והקרח  ימשיך להצטבר על סלילי המאייד. כדי לקבוע אם תנור ההפשרה פגום, השתמש במולטימטר לבדיקת תקינותו. אם לחיישן ההפשרה אין רציפות, החלף אותו.

מאמר זה מחברת SSI חברת שירות ארצית לתיקון מקררים ומכירת חלפים למקררים,גופי חימום,כרטיסים,חיישנים,גומיות,מדפים,מגירות,ועוד,שרותי משלוחים לכל רחבי הארץ.

שירות לקוחותAuthor posts

Avatar for שירות לקוחות

לרכישת חלפים וקבלת שירותי טכנאים חייגו 0772201163

השבת הודעה