סוללת המקרר קפואה :

אם המקפיא מקפיא את המוצרים אך המקרר לא מקרר וסלילי המאייד קפואים, ייתכן שיש בעיה במערכת ההפשרה, מערכת ההפשרה אמורה להידלק למספר דקות במשך היום כדי להמיס את הקרח שעלולים להצטבר על סלילי המאייד. אם גוף חימום ההפשרה לא תקין, או שהטרמוסטט הפשרה או כרטיס המקרר לא תקין הקרח  יצטבר על הסלילים ובסופו של דבר שום אוויר לא יוכל לעבור דרך הסלילים כדי לספק קירור. הגורם הנפוץ  ביותר למצב זה הוא בעיה במערכת ההפשרה.

מנוע מאוורר הסוללה:

אם מקפיא המקרר מקפיא  אך המקרר לא מקרר, ייתכן שמנוע מאוורר המאייד לא תקין. בכל מקרר יש סט סלילים הנקרא מאייד. אלה הסלילים שמתקררים. מאוורר למקרר ומנוע קטן מותקנים ליד הסוללה. המאוורר מושך אוויר מעל סלילי המאייד ומפזר אותו ברחבי המקפיא והמקרר. אם המאוורר לא תקין, המקפיא או המקרר לא יקררו.

דמפר במקרר:

אם המקפיא מקרר אך המקרר פחות, דמפר המקרר עלול להיתקע או שהדמפר במצב סגור או שבור. דמפר האוויר היא דלת אוטומטית או ידנית המופעלת ונפתחת ונסגרת בכדי להכניס אוויר קר מתא המקפיא  לתא המזון. אם הוא לא נפתח כמו שצריך הוא לא יכניס מספיק אוויר קר למקרר.

טרמופיוז (קליקסון) במקרר

אם המקפיא מקפיא אך המקרר לא מקרר, הטרמופיוז עלול להיות לא תקין . טרמופיוז הוא חיישן העוקב אחר טמפרטורת האוויר. הוא מחובר לכרטיס במקרר. אם הטרמופיוז לא תקין  המקרר לא  יקרר מספיק.

כרטיס אלקטרוני במקרר:

אם מקפיא המקרר מקרר אך תא המזון לא קר מספיק, כרטיס המקרר עלול להיות לא תקין. כרטיס המקרר מספק את המתח למנועי המאוורר ולמדחס. פעמים רבות אבחון שגוי של הכרטיס יגרום לקלה מסוג זה.

חברת SSI מפעילה צוות טכנאים מורשים ברוב חלקי הארץ,שירות הכולל אחריות מלאה שירות ארצי.

למעבר לקבלת שירות לחצו : SSI פתרונות קירור.
למעבר לחנות חלפים לחצו : חלפים למקררים.

שירות לקוחותAuthor posts

Avatar for שירות לקוחות

לרכישת חלפים וקבלת שירותי טכנאים חייגו 0772201163

השבת הודעה