באנר 7

איתור חייבים – חכם חקירות.

_

חוקרים פרטיים נקראים יותר ויותר לטפל במקרים הקשורים לחייבים ונעדרים, בעיקר בשל הניידות והגלובליזציה חסרת התקדים של החברה שלנו.

בעוד שבעבר אנשים חיו ומתו בדרך כלל באזור קטן לא רחוק ממקום הולדתם, האנשים של היום יכולים בקלות לחצות מרחקים גדולים ולחצות גבולות בינלאומיים בחיפוש אחר עבודה או קשר אישי.

 כתוצאה מכך, יש סיכוי גבוה יותר לחייבים לברוח מהמדינה ולהישאר מוסתרים מהרשויות, בעוד שנעדרים עשויים להיות קשים לאיתור בעולם עצום ורחב שכול כך קל להתחבא בו.

 החוקרים הפרטיים שלנו המתמחים בתיקים מסוג זה ממלאים תפקיד קריטי בעזרת שימוש בכישוריהם, הכלים והמומחיות שלהם כדי לאתר אנשים שנעלמו או נמנעים מהתחייבויותיהם הכספיות.

בתביעות שקשורות לחובות, חייבים פעמים רבות טוענים כי אין ביכולתם להחזיר את חובותיהם. אם זאת, יש למשרד שלנו בחכם חקירות אפשרות להוכיח על פי רוב שלחייבים יש נכסים או כספים אשר מוסתרים היטב ולכן יש לנו אפשרות לערוך חקירה פרטית המתבצעת על ידי חוקר פרטי מוסמך מוביל ממשרדנו.

חקירה כזו יכולה להניב מידע חיוני שיכול לחייב את החייב להחזיר את הכספים שחייבים לנושים. במקרים בהם לא ניתן לאתר את מקורות ההכנסה של החייב, חוקר פרטי המתמחה באיתור החייב יכול לתת את המענה המקצועי והמעודכן ביותר בנוגע למיקומו הידוע האחרון.

בקריאת מאמר זה, תגיעו למסקנה הסופית כי חייבים ונעדרים אינם יכולים להתחמק מגילוי על ידי חוקרים פרטיים מומחים ממשרדנו. המטרה העיקרית של מאמר זה היא לספק למבקרים באתר הבנה של העבודה שמבצעים חוקרים פרטיים, במיוחד בהקשר של חקירות שמטרתן איתור חייבים ונעדרים בעלי רקע מגוון.

בתהליך של איתור נעדר, החוקרים מסתמכים בדרך כלל על שני מקורות מידע עיקריים: מסמכים ורישומים לגיטימיים.

 הראשונים עשויים לכלול רשומות ממשרד הפנים או מאגרי מידע ציבוריים אחרים שניתן לגשת אליהם באופן חוקי. עם זאת, לבלשים פרטיים יש גישה למגוון רחב יותר של מידע, כולל רישומי רישיון נהיגה, תיקי משפט, דירוגי אשראי והיסטוריית רכישות ועוד.

אמנם ישנן שיטות מסוימות לאיסוף מידע הנחשבות לא חוקיות במדינות רבות, כולל ישראל, אך חוקרים פרטיים לגיטימיים כמו אצלנו בחכם חקירות פועלים תמיד בגבולות החוק. יש לנו את הכישורים והכלים לכרות מידע מהאינטרנט ולמנף מידע ממאגרי מידע של חברות סלולריות כדי לחשוף לידיים שאחרים עשויים להחמיץ.

אם אתם זקוקים לעזרה במציאת נעדר או בעל חוב, חשוב לעבוד עם חוקר מנוסה אשר מבין היטב את הגבולות המשפטיים ויודע כיצד לנווט בין מקורות המידע השונים הקיימים.

טענה נפוצה של חייבים המעורבים בהליכים משפטיים היא כי חסר להם הכספים הדרושים להחזיר את חובותיהם. עם זאת, חוקר פרטי יכול לאסוף עדויות ומידע על אורח חייו המפואר של החייב, שבאמצעותן ניתן לטעון כי יש לו את האמצעים לפרוע את חובותיו באופן מידי. ראיות כאלה, לרבות תצלומים או הקלטות, עשויות להיות קבילות בבית המשפט במקרה של תביעה ויכולות להוכיח שהחייב מחזיק בכספים לא ידועים אשר הוסתרו.

למרות שלרוב האחריות היא של המערכת המשפטית לטפל בתיקי הוצאה לפועל, אבל בגלל הכמות הגבוהה של התיקים במערכת המשפט מקשה על התפקוד הסביר של בית המשפט.

ולכן כדי לגשר על הפער הזה, חוקרים פרטיים ובלשים הפכו לחברים מכריעים בצוותים המוטלים על זיהוי הנכסים וההכנסות הנסתרים של החייבים. בכך שהם פועלים ללא לאות לחשיפת מידע זה, הם ממלאים תפקיד קריטי בהבטחת שהחייבים יחזירו את חובותיהם והצדק ייצא לאור.

חוקרים פרטיים יכולים להיות בעלי ערך רב בתיקי הוצאה לפועל מכיוון שהם בעלי כישורים ומשאבים מיוחדים שאינם זמינים בדרך כלל במערכת המשפט. למשל, לבלשים פרטיים יש גישה למאגרי מידע שונים, רשתות וכלי חקירה אחרים שיכולים לסייע באיתור נכסים נסתרים והכנסות סודיות ומוסתרות של חייבים.

לסיכום, יש לנו מומחיות בביצוע חקירות דיסקרטיות וסמויות, מה שיכול להיות חיוני במקרים בהם חייבים מסתירים בכוונה את משאביהם הכספיים. באמצעות שימוש בשירותי המשרד שלנו בחכם חקירות, יכולים נושים וצוותים משפטיים להגדיל את סיכויי ההצלחה בתיקי הוצאה לפועל ולגבות את הכספים המגיעים להם.

חוקר פרטי בגידות

What is our Skills?

93%

Branding

87%

Advertisement

90%

Copyrighting

100%

Graphic & Web Design

What they said?

Codevz have been great at keeping me in work, they always line something else up.
image
Jane Carter
CEO of Company
Nothing comes from nothing. You must continuously feed the inner beast that sparks and inspires.
image
Marry Someone
Manager
Advertising is the ability to sense, interpret . . . to put the very heart throbs of a business into type, paper and ink
image
John Carter
Businessman
  • Tooth Filling
  • Root Canals
  • Extractions
  • Full Exams
  • X-Rays
  • Cleaning
  • Whitening
  • Dentures
  • Implants
  • Bridges
  • Crowns
  • Orthodontist