למה מדיח הכלים שלי נוזל ?

המדיח הוא מכשיר לשטוף כלים. למדיח כלים בדרך כלל יש זרוע שטיפה אחת או יותר שהן ארוכות וצורות, עם מברשת מסתובבת בתחתיתה. הזרועות מסתובבות סביב מרכז המדיח כדי לאפשר שטיפת כלים מסוגים שונים.

מדיחי כלים משתמשים במים, סבון וחום לניקוי כלים. המים מחוממים במדיח הכלים על ידי גוף חימום חשמלי בתוך המכשיר או לפעמים על ידי הזרמת מים חמים מכיור המטבח דרך צינור לתוך פנים המדיח. למדיחי כלים יש גם פתח קטן בתחתית המאפשר זרימת חומר ניקוי לתוך המכונה במהלך כל מחזור כדי לעזור להסיר חלקיקי מזון מהכלים. למדיחי כלים בדרך כלל יש נורית חיווי המסמנת מתי הגיע הזמן להוסיף עוד חומר ניקוי או חומר שטיפה.

ישנן סיבות רבות מדוע מדיח הכלים שלך דולף – הנפוצה ביותר היא מסננים סתומים בקו הניקוז שלך, מה שיגרום לדליפות ליד הכיור שלך

מדיח כלים לא מפולס נכון.

ישנן סיבות רבות מדוע מדיח כלים עשוי לדלוף. אחת הסיבות הנפוצות היא שהמדיח אינו מפולס כראוי. זה יכול לקרות כאשר המכשיר מותקן או אם הוא זז לאורך זמן. סיבה נוספת לנזילות יכולה להיות איטום דלת פגום, שעלול לגרום למים לנזול מחוץ לדלת ולרצפה. ישנן סיבות רבות נוספות מדוע מדיח הכלים דולף, כגון גוף חימום פגום או אטם משאבה פגום.

אנחנו צריכים תמיד לבדוק אם יש רמה לפני הפעלת מדיח הכלים שלנו כדי לוודא שאין נזילות מתחתיו, ועלינו גם לבדוק אם יש מים על הרצפה בקרבתו לאחר הפעלתו.

מדיח כלים הוא מכשיר נפוץ מאוד במשק בית. זה עוזר עם הכלים וחוסך זמן. אבל כאשר זה מתחיל לדלוף, זה הופך לבעיה.

אנו מספקים חלפים לכל סוגי המדיחי כלים ואפשרות לקבלת שירותי טכנאים מורשים ברוב חלקי הארץ.

לקבלת שירות פנו לשירות לקוחות שלנו :

שירות לקוחותAuthor posts

Avatar for שירות לקוחות

לרכישת חלפים וקבלת שירותי טכנאים חייגו 0772201163

השבת הודעה